سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 از سخن بزرگان و قرآن استفاده کنیم - سلام شهدا

از سخن بزرگان و قرآن استفاده کنیم...

دوشنبه 86 آذر 19 ساعت 12:0 عصر

سلام

            ***امام خمینی (ره) فرمود: شهداء را به یاد بسپاریم نه به خاک***

اول کار بگم این شهدایی که شما همه توی کامت های خصوصی می نویسید که اینها مردن برید سراغ زنده ها به قولی از قرآن اینها شاید از بین ما رفته باشند ولی زنده اند و نزد خدا روزی دارند خیلی بهتر از من و شما.....

امروز به درخواست یکی از خوانده های محترم که خانم هم هست این پست را که قبلاً برای یکی از دوستانم میل کرده بودم که توی وبش بذاره حالا خودم با اجازش رفتم اون را کپی کردم برای وب سلام شهدا که همش نگید بوی مرگ میاد به ولله می تونیم با این نوشته ها گذشته را بهتر بشناسیم. شاید هم ما هنوز نتونستیم وظیفمون را خوب یاد بگیرم که بخوایم . زکاتش را به جا بیاریم.


پیش خودمون چی فکر کردیم . آقا ماها را زودتر یاری می کنه نه بابا از این خبرها هم نیست خودشون گفتن که هر کسی پیش خدا عزیز باشه پیش ما هم عزیز می شه ، منظور من اینه که خودشون باز گفتند: که هر کی با تقوی تر است نزد خدا گرامی تر است.


یه کار جالب از بچه های شیراز دیدم حیفم اومد اون را از لیست نوشته هایی که برای آقا هست حذف کنم . شاید راهی بود برای بر گشتن . نمی دونم


این چیزهایی که می خوام بگم درس تفسیر نیست درس .... هر چند از تفسیر ها استفاده شده. بخونیم شاید خوشمون اومد.یه کاری کردیم.


در ابتدای سوره ی عصر ،خداوند متعال سوگند به عصر را در مطلع سوره بیان می فرماید که مفسران برای آن معانی مختلفی آورده اند، از آن جمله که عصر همان وقت عصر یا سراسر زمان و تاریخ بشریت است و یا اینکه عصر همان عصر ظهور است که البته این معنی با آنچه در روایات هم از تفسیر سوره ی عصر آمده مطابقت دارد منظور از عصر همان قیام حضرت مهدی (عج) می باشد. امام صادق(ع) در تفسیر این سوره می فرمایند: عصر در این سوره اشاره به امام غایب دارد که مردم با غیبتش در زیانند مگر کسانی که ایمان حقیقی دارندو عمل صالح انجام دهند و دیگران را به حق که همان امامت است سفارش کنند و آن هایی که در این دوران سست ایمان خواهند شد را به صبر و شکیبائی توصیه کنند.


خلاصه اینکه اگه کار در مورد آقا امام زمان میخواید من اون طوری که باید نمی تونم پس شما را معرفی میکنم ،به سلام آقا هم بهتر می نویسه، هم این کاره است بابا. یا می تونید به یاس کبود هم مراجعه کنید او هم بد نیست .

شهادت امام جواد علیه السلام را به محضر امام زمان و شما شیعیان و دوستان گرامی تسلیت عرض میکنم.

 شهدا در قهقه مستانه عند ربهم یرزقونند.


نوشته شده توسط : لاهوت

نظرات ديگران [ نظر]