سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 ولادت عشق - سلام شهدا

ولادت عشق

شنبه 88 مرداد 3 ساعت 11:35 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

از تو ما را حدیثی در سینه هست و غمی جانکاه بر دل، که شوق انگیزترین حوادث، غرورزاترین وقایع، شادی آورترین اتفاقات، شیرینترین گفتارها و نغزترین رفتارها توان اینکه خنده ای بر لبان ما بنشاند در خویش نمی بیند.

 مگر نه با ولادت تو، عشق، متولد شد، رشادت، رشد کرد، شهامت، رنگ گرفت، ایثار، معنا، شهادت، قداست و خون، آبرو گرفت؟

 با ولادت تو، زلال ترین تقوا از چشمه سار وجود جوشید و با ولادت تو بود که موج موجودیت گرفت؟

 مگر نه اینکه نسیم با تولد تو متولد شد و مگر نه صاعقه اولین نگاه تو در گهواره بود، مگر نه عشق در کلاس تو درس می خواند، ایثار به تو مقروض شد و آفرینش از روح تو جان گرفت؟

 که ظرفیت دریا نداریم، همان قطره مان که در گلو چکاندی حیات و زندگیمان بخشید است. ما در این کاروانسرای دنیا از آن جهت تنفس می کنیم که تو درنگ کرده ای.

ما برخاکی سجده می کنیم که پای تو بر آن نشسته و خون تو بر آن چکیده است.

بر مظلومیت جوانانمان  از آن خرسندیم که مظلومیت تو را تداعی می کنند.

جوانانمان را به یادواره علی اکبر تو به میدان می فرستیم.

 خون را از آن جهت، ارج می نهیم که تو ثارالله به خدایت اتصالش بخشیده ای و آوارگی زنان و کودکانمان را از آن روی تاب می آوریم که گوشه ای از آنهمه درد و رنج تو را بشناسیم. ما هر چه خون به یادواره تو داده ایم و آنچه به دست آورده ایم از دستهای مبارک تو گرفته ایم. و بر همین اساس ما گشتیم، جستجو کردیم، زیر و رو کردیم، سبک و سنگین نمودیم و از ارزشمندترین گلستان جامعه و عطرآگین ترین مجموعه گل را به اعتقاد باغبان بزرگوار آن ستونها را که استواری جامعه در گروی وجودشان است به اعتقاد بنیانگذار زیباترین، خالص ترین، مومن ترین، ایثارگرترین جوانانمان را به اعتقاد مربی جدا کردیم، ممتاز نمودیم و روز تولد تو را به ایشان اختصاص دادیم و جز اینان چه گروهی را شایستگی این منزلت بود.

یا اباعبدالله! بابی انت و امی یابن الزهراء!

آتش عشقت را در دل کودکان و جوانانمان جاودانگی بخش!

و هدیه های این امت را که براساس آیه «لَن تَنالُو البِرَّ حَتّی تُنفِقوُا مِما تُحِبُون».

معشوقهای خویش را فدای تو می کنند به پیشگاهت بپذیر.

شهداء در قهقه مستانه عند ربهم یرزقونند....

_____________________

بعد نوشت:اعیاد شعبانیه مبارک

بعد تر نوشت: طرح دوم میلاد تا میلاد امسال از میلاد امام حسین علیه السلام تا میلاد نور امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف به نیت ظهور حضرت مهدی روز نیمه شعبان همه با هم یک دعای فرج الهی عظم البلاء و پنج صلوات برای سلامتی حضرت حجت می خوانیم من از دوستان یا امیرالمومنین روحی فداک، گل میخ، شیلو عج، آقا اجازه دلم!، ایران اسلام به نیت پنج تن آل عبا دعوت می کنم امیدوارم این بزرگواران نیز این دعوت را ادامه دهند تا روز میلاد تعداد کثیری در این امر شرکت کنند  و همه با هم در ثواب این امر خطیر شریک باشیم...

بعد بعدتر نوشت: این طرح کاملاً عمومی می باشد اما من دعوت را شروع کردم تا همه این کار ار ادامه دهند و مختص همین چند نفر نیست....

      


نوشته شده توسط : لاهوت

نظرات ديگران [ نظر]