• وبلاگ : سلام شهدا
  • يادداشت : كدام را تو مي پسندي؟؟؟
  • نظرات : 2 خصوصي ، 12 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    پر کردن فرم سفارش محصول براي مشتري (جديد)
    http://www.masbi.com/?rgm=amirmarket
    گاهي اوقات يک مشتري با شما تماس مي گيرد و مي گويد فلان محصول را مي خواهد خريداري کند مثلا ممکن است شماره شما را در وبلاگتان پيدا کرده باشد و براي سفارش محصول نمي داند چکار کند و از شما راهنمايي مي خواهد. يا گاهي اوقات شما خودتان يک مشتري پيدا کرده ايد و مطمئن هستيد که محصول را خريداري خواهد کرد؛ در اين گونه مواقع شما مي توانيد خودتان مشخصات ايشان را در فرم زير ثبت کنيد. با ثبت سفارش براي يک مشتري بلافاصله در ليست عملکرد بازاريابي خود شما قرار مي گيرد و در صورتي که واقعا محصول را خريداري کند پورسانت مربوطه به شما تعلق مي گيرد. البته حتما قبل از ثبت سفارش، ايشان را در جريان قرار دهيد و به ايشان بگوييد که برايشان سفارش خواهيد داد تا در هنگام تماس اظهار بي اطلاعي نکند.

    مقررات ثبت سفارش براي مشتريان:

    1. در هر روز بيشتر از 10 سفارش با فرم زير نمي توانيد ثبت کنيد.

    2. لازم است خود مشتري از ثبت مشخصاتش اطلاع داشته باشد تا در هنگام تماس اظهار بي اطلاعي نکند. چنانچه متوجه شويم که يک بازارياب بدون اطلاع افراد اقدام به ثبت سفارش براي آنها مي کند به عنوان متخلف جريمه خواهد شد.

    3. لازم است مشخصات مشتري را کامل و با دقت در فرم زير ثبت کنيد. (ثبت نام و نام خانوادگي مشتري، شماره تلفن، ايميل و آدرس وي ضروري است)

    4. بعد از انتخاب نام محصول، چند ثانيه صبر کنيد تا مشخصات محصول در پايين فرم (بالاي دکمه ثبت شود) نمايان گردد.