سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 حالا من شیعه ام... - سلام شهدا

حالا من شیعه ام...

سه شنبه 95 مهر 13 ساعت 10:15 صبح

یالطیف...

مشام من ضیعف تر از عطرهای بهشتی است

این را خوب می دانم...

اما حیران بودم که چرا این روزها به هر طرف که روی می کردم

صاحب این رایحه ی غمگین را نمی دیدم.

اما امروز، کسی صاحبش را نشانم داد

آن گاه که گفت: محرم که می شود، ملائک می روند حسینیه ی خدا

پیراهن پاره پاره و خونینی را برمیدارند و هدیه می آورند برای زمین

نتیجه تصویری برای پیراهن خونین+محرم+امام حسین علیه السلام

و باد در این پیراهن می دمد و دنیا بوی حسین می گیرد (بوی امتحان)

این روزها اگر غصه داری بدان که شیعه ای

بزرگی می گفت: حدیث داریم که اگر خواستید شیعه ای را امتحان کنید، مقابلش بایستید و سه بار بگوئید:

«السلام علیک یا اباعبدالله الحسین»

 ببینید اشک چشمهایش را پر می کند یا نه؟

و من خواستم خودم را امتحان کنم تا آمدم بگویم « السلام علیک ...»

بر چشم دل دیدم مردی، در بیابانی با آن هیبت ، با آن عظمت، با آن نور، با آن کرامت، زانوانش سست شد، بر زمین ننشست، فرود آمد ...

سرش را به زیر انداخت و ناگهان آهی کشید، به فریاد می مانست و زار زد: هل من ناصر ینصرنی؟؟؟

و من از گریه های او گریه ام گرفت.

حالا من شیعه ام؟؟؟

_______

شهدا در قهقه مستانه عند ربهم یرزقونند....

بعد نوشت: برای شیعه بودنم دعا کنید...

 

 


نوشته شده توسط : لاهوت

نظرات ديگران [ نظر]