سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 چه سجده ای..... - سلام شهدا

چه سجده ای.....

یکشنبه 86 آذر 4 ساعت 2:42 عصر

سلام

 هیچ وقت فکر این را هم نمی کردم یه روزی مجبور بشم حرف دلم را روی صفحه ای به نمایش بذارم که خیلی ها می بینن اما....

 تا حالا فکر کردید اگه آدم اشتباهی در حق دیگری می کنه میره عذر خواهی می کنه .

اگه اشتباهی توی اعمال و واجباتش رخ بده دوباره تکرار می کنه ؛ اگه توی نماز اشتباه کنه سجده سهوه میره ...

اگه به درگاه خدا گناهی را انجام بده خدا اینقدری رئوف هست که را توبه را داده و اینکه سجده عفوی هم هست....

اگه کاری را اشتباه انجام داده باشه وقت داره تصحیحش کنه ....

اما امان از روزی که (ظلمت نفسی).....

اگه در حق خودش ظلم کرده باشه چی باز هم راه برگشت هست چه طوری؟....

یادم خیلی دوست داشتم ببینمشه اما هرگز نتونستم . چند سال بود برای دیدن روی اون و ارتباط با ایشون دعا می کردم  اما هنوز هم اجابتش را نگرفتم .تا اینکه دیروز با خوندن یه مطلب توی وبلاگ یکی از بچه های وبلاگ نویس به اشکال کار خودم پی بردم اما چه فایده من که عمرم به تباهی گذشته تا بیام خودم را درست کنم که بتونم ارتباط برقرار کنم  خدا می دونه شاید امام زمان ظهور کنه اما....

شما بگید من چطور ظلمی را که در حق نفس خودم کردم درست کنم . چه سجده ای باید برم...

چقدر وقت دارم. که خودم را درست کنم .دلم می خواست یادگار شهدا را ببینم اما نشد.

دلم می خواست با اونها ارتباط برقرار کنم بازم نشد...

حتماً میگید این حرفها چه ربطی به صحبتهای بالا داره ، ربطش اینکه اگه بخوام آقا را ببینم باید رهبرم را راضی کنم . اگه بخوام رهبرم را ببینم باید یه ارتباط کوچیکی با شهداء داشته باشم(راهشون را ادامه داده باشم) . اگه بخوام با شهداء رابطه داشته باشم حداقل باید بتونم کسی از کسانش را ببینم و در موردش بپرسم.

فکر کنم حالا تونسته باشم منظورم را برسونم.

                          آدرس مزار شهید زین الدین:گلزار شهدای علی بن جعفر استان قم. قطعه: 5، ردیف:8، شماره:666 اما اگه یگبار وارد گلزار بشید احتیاجی به این آدرس ندارید چون عکس شهید بالای سر مزارش روبروی در وردی گلزار هست .

                                                             **** اللهم عجل لولیک الفرج****

 شهدا در قهقه مستانه عند ربهم یرزقونند: لاهوت


نوشته شده توسط : لاهوت

نظرات ديگران [ نظر]